Teleport (mapa lokacji)Edytuj

Ekspedycja archeologiczna.png

Poziom 12Edytuj

Zadanie NPC Opis zadania Nagroda
Głupia Przygoda Jared Pokonaj Wściekłego Zębacza w Komnacie McTiana (Ekspedycja Archeologiczna) a następnie wróć do Jareda (Ekspedycja Archeologiczna). ?
3905 PD
1S.png72B.png

Poziom 13Edytuj

Zadanie NPC Opis zadania Nagroda
Niebiańska Mapa Mrocznych Wieków McQueen Pokonaj Bagakę w Zielonej Świątyni (Ekspedycja Archeologiczna) i zdobądź przedmiot Niebiańska Mapa Mrocznych Wiatrów, a następnie wróć do McQueena z Ekspedycji Archeologicznej.

?
4805 PD
1S.png99B.png

Niebiańska Mapa Prastarej Cywilizacji McQueen Użyj dźwignie na najniższym poziomie Chaotycznego Sanktuarium (Ekspedycja Archeologiczna), aby otworzyć skrytkę i odnaleźć Niebiańską Mapę Prastarej Cywilizajcji. Następnie wróć do McQueena z Ekspedycji Archeologicznej.

?
5090 PD
2S.png18B.png

Zemsta Za Śmierć Rodziców  ? Pokonaj Rufusa w Zielonej Świątyni (Ekspedycja Archeologiczna), a następnie porozmawiaj z Danem (Zielona Świątynia - Ostatnie Piętro).

?
Prymitywny Pierścień
4795 PD
1S.png99B.png

Poziom 14Edytuj

Zadanie NPC Opis zadania Nagroda

Wyzwolenie Ferusa

Fioletowe m.png

Ferus (Sanktuarium Ferusa - Ostatnie Piętro)

Kontynuacja Totem Ferusa: Musisz pokonać trzech wrogów: Pierwsza Pieczęć, Druga pieczęć, Trzecia Pieczęć w Kopalni Gęsiej Skórki (Ekspedycja Archeologiczna). Następnie wróć do Ferusa (Sanktuarium Ferusa - Ostatnie Piętro). +200 do reputacji frakcji Niebiańska Wyspa, +200 do reputacji frakcji Biała Mgła
6312 PD
2S.png36B.png

Pokonaj Złośnilość

Fioletowe m.png

Ferus (Sanktuarium Ferusa - Ostatnie Piętro)

Kontynuacja Wyzwolenie Ferusa: Pokonaj Złośliwość w Jaskini Niegodziwoście (Ekspedycja Archeologiczna) i wróć do Ferusa w Lesie Ferusa (Ekspedycja Archeologiczna. +200 do reputacji frakcji Niebiańska Wyspa, +200 do reputacji frakcji Biała Mgła
Sekretny Pancerz (nimrod, technolog, piromanta)
8923 PD
3S.png23B.png

Powrót Boga

Fioletowe m.png

Ferus (Las Ferusa)

Kontynuacja Pokonaj Złośnilość: Porozmawiaj z Albusem, Mędrcem z Niebiańskiej Wyspy. +10 do reputacji frakcji Niebiańska Wyspa, +10 do reputacji frakcji Biała Mgła
1241 PD
0S.png46B.png

Więcej z Fandomu