System rzemiosła umożliwia wytwarzanie zbroi, broni i mikstur, wzmacnianie ich, dodawanie właściwości i miejsc do instalacji klejnotów. Do prac rzemieślniczych potrzebne są odpowiednie receptury oraz surowce.

Wytwarzanie nowych przedmiotówEdytuj

Zaklinanie przedmiotówEdytuj

Zaklinanie przedmiotów służy uzyskaniu w nich dodatkowych statystyk lub podwojeniu jednej już istniejącej. Każdy przedmiot można zakląć 4 razy. Przy zaklinaniu przedmiotu istnieje szansa dodania więcej niż 1 nowej statystyki, jak również istnieje ryzyko uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotu. To, jakie statystyki zostaną do przedmiotu dodane jest generowane losowo. Wartości liczbowe dodanych statystyk zależą od poziomu zaklinanego przedmiotu.

Przetapianie przedmiotówEdytuj

Dodawanie miejsc do instalacjiEdytuj

Naprawa uszkodzonych i zniszczonych przedmiotówEdytuj

Podczas ulepszania istnieje ryzyko uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotu. Zarówno uszkodzone jak i zniszczone przedmioty nie mogą być używane, dopóki nie zostaną naprawione.

  • Przedmioty uszkodzone można naprawić u NPC Rugi na Niebiańskiej Wyspie. NPC pobiera za swoje usługi opłatę w walucie wykorzystywanej w grze.
  • Przedmioty zniszczone mogą zostać naprawione jedynie za pomocą przedmiotu o nazwie Naprawa Ekwipunku, który można kupić w Sklepie z Przedmiotami.

Więcej z Fandomu